css templates

Біженці та шукачі притулку

Основною проблемою для біженців та шукачів притулку, які мешкають в Харкові, є складність їх орієнтації і адаптації до українського суспільства. Великою мірою така складність є наслідком бар'єрів та невирішених проблем, з якими стикається ця категорія.

Особливо уразливими виявляються діти. Проблеми з мовою, особливо на рівні термінів, часто створюють прогалини в знаннях по шкільних дисциплінах, які, накопичуючись, не дозволяють згодом отримати вищу або професійно-технічну освіту, що забезпечило б їх в майбутньому професією і стабільним заробітком.

Незнання своїх законних прав та невирішені проблеми, психологічні проблеми, труднощі в комунікаціях з однокласниками та вчителями створюють об'єктивні бар'єри для адаптації дітей та молоді біженців до українського суспільства та ставлять їх в нерівні умови зі своїми українськими однолітками.

Зовнішні та культурні відмінності, незнання та нерозуміння українськими громадянами проблем, з якими стикається дана категорія мешканців міста, призводять до негативного їх сприйняття у суспільстві та веде до збільшення рівня ксенофобії і расизму у Харкові.

Соціальна та психологічна підтримка дітей - шукачів притулку і біженців у Харкові

Проект надає психологічну та юридичну допомогу дітям цільової групи та їх батькам. Робота за принципом "рівний-рівному" не лише позитивно вплинула на краще сприйняття матеріалу, особистий рівень дітей та молоді з цільової групи та вдосконалення мовних навичок, але й сформувала позитивне ставлення української молоді до дітей біженців й шукачів притулку.

Без кодирования

Проект надає психологічну та юридичну допомогу дітям цільової групи та їх батькам. Робота за принципом "рівний-рівному" не лише позитивно вплинула на краще сприйняття матеріалу, особистий рівень дітей та молоді з цільової групи та вдосконалення мовних навичок, але й сформувала позитивне ставлення української молоді до дітей біженців й шукачів притулку.

Мобильная адаптация

Все сайты, которые вы делаете с Mobirise, адаптивны. Вам не нужно создавать специально мобильную версию вашего сайта.

Рівний рівному

Українська молодь - студенти харківських вищих учбових закладів - в якості волонтерів допомагала дітям у навчанні: виконували з ними домашні завдання з основних дисциплін, проводили свята, приймали нарівні з ними участь у тренінгах та семінарах, які проводила АССА.

Mobirise

Проект підтриманий Даньською радою у справах біженців (ДСБ)


Недільна школа для дітей-біженців "Будинок дружби"  

Без кодирования

фахівці Асоціації АССА надавали психологічну та юридичну допомогу дітям цільової групи та їх батькам.

Робота з жінками

В своїх проектах АССА також приділяла увагу жінкам даної цільової групи. Для цього АССА організовувала класи з російської та української мов для афганських жінок, які приходили зі своїми дітьми-дошкільниками. На таких зайняттях в якості перекладача був присутнім хтось із старших дітей. Під час цих занять розігрувалися психологічні етюди, вправи, ролеві ігри, які розвивали навички спілкування в різних життєвих ситуаціях, а саме: відвідування лікарні, лікарів-фахівців, магазину, аптеки, спілкування з учителями в школі..

Рівний рівному

Українська молодь - студенти харківських вищих учбових закладів - в якості волонтерів надавала допомагу дітям: виконували з ними домашні завдання з основних дисциплін, проводили свята, разом з ними приймали участь у тренінгах та семінарах, які проводила АССА. Робота за принципом "рівний-рівному" не лише позитивно вплинула на краще сприйняття матеріалу, особистий рівень дітей та молоді з цільової групи та вдосконалення мовних навичок, але й сформувала позитивне ставлення української молоді до дітей біженців й шукачів притулку.

Mobirise

Проект підтриманий Управлінням Верховного комісара ООН у справах біженців (УВКБ ООН).

Асоціація «АССА»

Асоціація "АССА" працює з 1996 року з метою розбудобви громадяньского суспільства в Україні шляхом розробки та втілення проектів та програм з громадянської освіти молоді, сприяння розвитку волонтерства в Харківському регіоні та підвищення рівня участі молоді у суспільних процесах.