Метою проекту є шляхом експлікації/поширення знань з медіа безпеки підвищити рівень медіаграмотності та критичного мислення серед лідерів думок та посадовців, як-от молодіжні лідери громад, волонтери різних рухів, громадські діячи, вчителі, працівники юстиції, та посилити антифейковий спротив у інформаційному середовищі, а також забезпечити подальшу мультиплікацію цих знань та навичок в обраних громадах м. Харкова та Харківської області.
Заходи проводились в рамках проекту “Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність”, який виконується IREX (Рада наукових досліджень та обмінів) за підтримки Посольств Великої Британії та США.
#минетолеруємокорупцію
За таким хештегом учнівська молодь, що є учасниками проекту, зробила низку креативних антикорупційних роликів з соціальної реклами та розмістила їх у мережі Tik tok.
На фінальному заході всі учасники проекту отримали сертифікати, що засвідчили їх учать у проекті, а також подарунки від місцевого спонсора.
Проект здійснено за підтримки Посольства королівства Нідерландів в Україні за адмініструванням ЛМГО «Центр культурного менеджменту".
25.05.2021
Тренінг «Протидія корупції»
В рамках проекту #молодь_не_толерує_корупцію за підтримки Посольства королівства Нідерландів в Україні Асоціація "АССА" провела для молоді тренінг «Протидія корупції».
Група учнівської молоді дізналась термінологію, обговорила як вони розуміють поняття «законність» та «культура законності», що таке корупція і яку роль вона відігріває у державі, чому потрібно говорити про неї. Досвідчені спікери допомогли групі визначити проблему та сформувати своє відношення до неї.
У другої частині тренінгу молодь дізналась які існують правила успішної соціальної реклами та визначили засоби того, як долучитися до знімального процесу і створити ролик, який буде популярним у середовищі онлайн.
15.05.2021
Учасники об’єдналися в команди та під керівництвом тренера створили власні web-сайти, що інформують громади та просувають ініціативи, які вони втілюють.
Молодь дізналась, як конструювати мультимедійні об’єкти та інтегрувати їх до сайтів, котрі вони створюють для просування своїх ініціатив у громадах
Діти опанували основи програмування у середовищі Scratch та створили програмні модулі, що інформують громади та візуалізують проблеми, які вони вважають важливими.
Підсумкова прес-конференція по проекту "Навчання через дію"
Проведення підсумкової прес-конференції стало логічним завершенням проєкту "Начання через дію".
Студенти журналісти підготували матеріали - прес-анонс і прес-реліз, которі розіслали до всіх медіа, які знаходяться на територіях проводження проекту.
В рамках заходу було проведено представлення команд з короткою розповіддю кожної про свою ініціативу, відповіді на питання, які підготували студенти – журналісти, відгуки учасників та медіа-кураторів та їх вражень стосовно проекту.
18 липня 2020 р.
Проект "Навчання через дію" об'єднал 5 молодіжних команд з м. Харкова та Харківської області, які запчаткували та виконували адвокаційн ініцітиви у своїх громадах.
Форум став майданчиком, на якому молодь отримала можливість представити успішні практики згуртування та мобілізації громад загалу, отримати нові знання та навички, а під час неформального спілкування поділитися думками та обговорити нові ідеї та ініціативи.
Виступ волонтерського соціального театру «Дорогою добра» Харківського центру волонтерів представив учителям і молоді-лідерам методику «народного театру», яка, за своїм визначенням, створює платформу для порозуміння між сторонами.
22 листопада 2019 р.
Під час Форуму відбувся публічний показ відеозвітів, створених за технологією MoJo, які були зроблені по результатам моніторингових візитів кураторів проекту до груп учасників проекту. Також був представлений короткий фільм, що розповідає про один з волонтерських проектів - «Із забуття - в безсмертя», створений українськими журналістами під час навчання на тренінгу Thomson Media у Харкові.
У фіналі заходу всі учасники отримали сертифікати про участь у проекті, а також ілюстровані альбоми, видані в рамках проекту.
Тренінг з MoJo (мобільної журналістики)
За наполегливим проханням молоді-учасників проекту був проведений позаплановий тренінг з мобільної журналістики за технологією Tomson Media.
Мета заходу – навчити молодіжних лідерів громад, які є учасниками проекту «Згуртованість громад зусиллями молоді-лідерів громад», не лише розробляти та адвокатувати проекти із соціальної згуртованості та розбудови миру, а ще й уміти їх грамотно зафільмувати та створити цікаві відеоповідомлення для соцмереж, та забезпечити їх інструментарієм, за допомогою якого молодь зможе ефективніше впливати на соціальні зміни у своїх громадах.
Більшість учасників наприкінці тренінгу показали готові ролики, створені вродовж тренінгу.
26 жовтня 2019 р.
Молоді лідери громад вчилися, як згуртувати громаду навколо вирішення соціально значущих проблем, та дізнавалися, чому це так важливо. Тренери розповіли, як мобілізувати громаду та залучити її до прийняття рішень, що означає поняття «партисипація» та, зокрема, політична й громадянська партисипація, і які функції вона виконує та які існують методи, щоб згуртувати громаду навколо вирішення конкретної проблеми; вчилися ідентифікації потреби громади, складати таблицю аналізу зацікавлених сторін; дізнавались як комунікувати зі стейкхолдерами, який існує медіа-інструментарій для виходу «назовні» та як створити медійний план просування проекту. Форматом проведення заходу була комбінація тренінгу і технологій «світового кафе» та «відкритого простору» .
Упродовж другого модулю тренінгу учасники представили ініціативи, які вони розробили вдома та збираються або вже почали втілювати у своїх громадах, обговорили які ресурси вже є, а які потрібно додатково залучити для досягнення результату, з’ясували, які існують джерела та інструменти для залучення ресурсів, а також дізналися про принципи конфліктно-чутливого підходу до вирішення проблеми. А після цього підішли до вивчення поняття «адвокаси»: хто є мішенню та стейкхолдерами, якими є методи успішно проведеної кампанії, як оцінити результати та за якими факторами їх можна виміряти; отримали поради щодо підготовки та проведення адвокаційної кампанії, а також дізналися що таке адвокаційна журналістика, якими є основні формати взаємодії з медіа та як залучити ЗМІ на свій бік.
27 серпня 2019 р. (1 модуль)
21 вересня2019р. (2 модуль)