Асоціація "АССА" була створена у 1996 році як результат реалізації міжнародного модельного проекту Фонду Генріха Бьолля, який проводив у Харкові Східно-Західний Жіночий Центр OWEN (Берлін, Німеччина). Ядро організації склали слухачі навчального курсу, які отримали психологічну, теоретичну та практичну підготовку в області соціального менеджменту.
ХМГО "АССА" була офіційно зареєстрована у 1997 році та перереєстрована у 2008, отримавши статус ХОГО.
За час свого існування фахіці АССА розробили та втілили у життя біля 50 благодійних проектів та програм, які були підтримані міжнародними фондами. Зазвичай, ці проекти мали освітній компонент.
- сприяння розбудові в Україні громадянського правового суспільства з цивілізованими ринковими стосунками;
- встановлення плюралізму думок;
- дотримання та захист прав, свобод та законних інтересів людини й громадянина;
- провадження освітньої діяльності, спрямованої на ствердження та популяризацію ідей демократії та громадянського суспільства;
- правове просвітництво, сприяння підвищенню правової культури громадян;
- сприяння демократизації початкової, середньої та вищої освіти, розвитку студентського та шкільного самоврядування;
- сприяння розвитку незалежних ЗМІ в регіоні;
- інформаційна, організаційна та фінансова підтримка інших неприбуткових організацій та груп громадян, що виконують проекти, пов’язані із розвитком громадянського суспільства.
Видання покликане допомогти молодим мешканцям громад ефективніше брати участь у вирішенні актуальних питань місцевого розвитку. Збірка може бути корисна працівникам закладів освіти, зокрема, соціальним педагогам освітніх закладів, громадським активістам, які працюють в громаді і для громади, лідерам громад, членам недержавних організацій, що займаються проблемами мобілізації громад, представникам органів місцевого самоврядування, фахівцям із соціальної роботи.
Посібник «Подолання конфліктів за допомогою освіти у галузі миробудівництва» складається з п’яти розділів та містить низку виховних методик і технологій. Курс розрахований на роботу з учнями старших класів. Учитель може проводити уроки частинами, з цілим класом або групою, адаптувати заняття відповідно до віку та інформованості учнів. Посібник орієнтований на педагогічних працівників і всіх, хто цікавиться освітою в галузі миробудівництва, і може бути використаний як методичний матеріал з громадянської освіти, прав людини та освіти для миру.
Альбом створений, щоб допомогти вчителям та шкільним організаторам виховувати своїх учнів як відповідальних та ефективних громадян. До альбому увійшли приклади успішних соціальних ініціатив груп школярів, різних за віком, уподобаннями, місцем проживання, але яких об’єднує бажання змінити світ, в якому вони живуть, на краще.
Збірка покликана довести користь практичної громадянської освіти в ЗНЗ, вмотивувати молодь до активних дій, популяризуватиме ідею волонтерства в регіоні.
МТО є освітнєю НДО, розташованої у місті Новий Сонч (Польща). Організована у 1988 році колективом батьків та вчителів, активних у русі Солідарності. MTO керує незалежною середньою школою у Новому Сончі, Splot, створеною у 1989 році. Організація співпрацює з батьками, вчителями та молоддю в Центральній і Південно-Східній Європі.
ХОМГО "Харківський центр волонтерів" була створена в 2007 р. з метою розвитку волонтерського руху і активного залучення молоді до реалізації соціальних програм. Основним напрямком діяльності є комплексна підготовка волонтерів для здійснення соціальної роботи і пропаганди здорового способу життя, а також сприяння розвитку лідерських якостей і творчого потенціалу активної молоді.
Харківська ГО «АКЦнтр" здійснює адаптаційні, освітні, культурні та творчі програми, що сприяють адаптації та поліпшенню якості життя переселенців із зони ООС та Криму, а також працює з громадами, що знаходяться
безпосередньо в зоні конфлікту, включаючи ВПО, що мешкають на цих територіях.
ДЮГО «Темп» об’єднала лідерів шкільного самоврядування та активну молодь Немишлянського району м. Харкова з метою розвитку громадянського суспільства через підвищення ролі та авторитету молодіжних і юнацьких громадських організацій та розвитку молодіжного самоврядування на рівні шкіл міста.