Мета проекту Dura Lex, Sed Lex - посилити демократизацію, хороше управління й повагу до Закону в Україні, створюючи та здійснюючи специфічну програму, налаштовану до потреб місцевих громад.
24 вчителя загальноосвітніх шкіл Харкова, Тернополю та Ужгороду, які прийняли участь у тренінгу, отримали навички того, як вчити ненасильницькому вирішенню конфліктів, як обговорювати спірні проблеми й учити толерантності, як співпрацювати, дізнаватися й ділитися знаннями з іншими, як розуміти й поважати закон та чому це важливо в демократичному суспільстві. В рамках тернінгу вчителі створили проект власного учбового плану, яким вони могли б користуватися для позакласної роботи зі своїми учнями, спрямований на їх потреби, очікування та інтереси.
В рамках проекту партнери АССА, МТО (Малопольське Освітнє Товариство) з Нового Сончу, Польщі, розробили семінар-тренінг для того, щоб ознайомити українських вчителів з програмою "Практичне право" (Street Law program) та дати їм можливість дізнатися, як ця програма працює в школі "Сплот" в Польщі.
Після навчання в Польщі учасники повернулсь до своїх шкіл та у співпарці зі своїми учнями створили завершальні учбові матеріали, враховуючи місцеву ситуацію, вік учнів та закони України.
Найяскравіші ідеї, кращі сценарії уроків та найбільш цікаві case studies були зібрані та оброблені професійною командою виконавців проекту, а потім видані та розповсюджені серед шкіл, які прийняли участь у проекті.
Мета проекту Dura Lex, Sed Lex - посилити демократизацію, хороше управління й повагу до Закону в Україні, створюючи та здійснюючи специфічну програму, налаштовану до потреб місцевих громад.
24 вчителя загальноосвітніх шкіл Харкова, Тернополю та Ужгороду, які прийняли участь у тренінгу, отримали навички того, як вчити ненасильницькому вирішенню конфліктів, як обговорювати спірні проблеми й учити толерантності, як співпрацювати, дізнаватися й ділитися знаннями з іншими, як розуміти й поважати закон та чому це важливо в демократичному суспільстві. В рамках тернінгу вчителі створили проект власного учбового плану, яким вони могли б користуватися для позакласної роботи зі своїми учнями, спрямований на їх потреби, очікування та інтереси.
Проект адресований відсутності ефективної громадянської освіти в українських школах. Він апробував нову модель громадянської освіти в загальноосвітніх українських школах. Проект охоплював біля 7,5 тисяч учнів, 10-12 тисяч їх батьків та біля 100 шкільних вчителів.
Під час тренінгів для вчителів фахівці АССА забезпечили їх розробками рольових ігор, методиками та роздатковими матеріалами. Після цього вчителі провели низки тренінгів для учнів в своїх класах. Суттєвим моментом навчальних програм були домашні завдання, до виконання яких учні залучали своїх батьків. Ці програми з громадянської освіти спонукали сім’ю до політичних дискусій, підвищували свідомість та політичну активність дорослих та формували майбутню генерацію свідомих громадян.
В день виборів учні разом із своїми батьками пішли до дитячих окремих виборчих ділянок і "проголосували" за "Президента України". Результати дитячих виборів були висвітлені у місцевих ЗМІ та Інтернеті.
Проект підтриманий інноваційним фондом програми "Мережа громадянської дії в Україні” (UCAN) Інстітуту сталих спільнот (ISC).
Проект «Сімейний альбом до виборів» є інноваційним позапартійним пілотним проектом, спрямованим на громадянську освіту дітей та їх батьків. Акція має форму конкурсу дитячих проектів, який передбачає виконання учнями старших класів спільно з членами їх сімей, родичами і знайомими серії завдань з виборчої тематики.
Проекти, створені дітьми, були представлені на виставках, які були організовані в районних центрах кожного з районів, що приймали участь у акції, та були доступні загалу. Роботи оцінювались незалежним журі, а при визначенні переможців конкурсу враховувались «глядацькі симпатії», кількість залучених дорослих і якість зроблених проектів.
Паралельно в рамках проекту в кожному з адміністративних центрів проводились юридичні консультацій та семінари для дорослих з питань виборчого права.
Проект проводився під егідою департаментів освіти трьох районів Харківської області учасників проекту - Вовчанському, Куп'янському та Краснокутському.
Проект підтриманий Національним демократичним інститутом міжнародних відносин (НДІ).
Акція “Ми будуємо наше майбутнє”проведена у формі конкурсу дитячих проектів, які стосуються виборчих та громадянських питань, серед старшокласників Харківської області. Для цього АССА розробила серію забавних заходів - проектів, які школяри мали виконати з членами їх сімей, родичами та знайомими, а потім представити на конкурс. Переможці конкурсу в кожному з районів, які прийняли участь у акції, отримали дипломи. Місцеві спонсори проекту - АОЗТ Хладопром, магазин «Знакъ» та видавництво «Ранок» - нагородили переможців, а також всіх, хто прийняв участь, смачними та корисними подарунками.
Крім того, в кожному з районів області, які приймали участь у проектах, пройшли цикли семінарів для виборців, а також працювала "Гаряча лінія".
Проект підтриманий Національним демократичним інститутом міжнародних відносин (НДІ).